יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שודדי הקאריביים תיבה של איש מת לצפייה ישירה


שודדי הקאריביים תיבה של איש מת לצפייה ישירה

לורד קאטלר בקט של מזרח הודו חברת סחר המעצרים ואליזבת לסיוע הקפטן ג'ק ספארו בסרט הקודם. בקט מציע חנינה אם ויל מסכים לחפש את המצפן של ג'ק, בניסיון למצוא החזה של האיש המת - ובתוך, הלב המרושע דייווי ג'ונס - אשר ייתן שליטה בקט של הים. עם זאת, ג'ק רוצה החזה להימלט מחוב שלא שולם עם ג'ונס, שגידל את הפנינה השחורה מקרקעית הים (לאחר שהוטבע על ידי בקט) ועשה ג'ק הקפטן במשך 13 שנה בתמורה לשירות 100 שנים על ספינתו של ג'ונס.


 

גזעים ג'ק ספארו להתאושש לב דייווי ג'ונס כדי למנוע שעבוד נשמתו לשירותו של ג'ונס, כידידים ואויבים אחרים מבקשים לב לסדר היום שלהם גם כן.הסרט שודדי הקאריביים תיבה של איש מת לצפייה ישירה הוא הסרט שני בסדרת שודדי הקאריביים .

 

פיראט נוכלים מקסים הקפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) הוא חזרה לswashbuckling, JOYRIDE גדול, ללא הפסקה מלאה בהומור שטני פיראט, יצורי ים מפלצתיים, ומגיה שחורה עוצרת נשימה. עכשיו לג'ק יש חוב דם לשלם-הוא חייב את נשמתו לדייווי ג'ונס האגדי (ביל ניי), שליט רפאים של Depths- האוקיינוס ​​אבל ג'ק אף פעם כל כך הערמומי הוא לא עומד לרדת ללא מאבק. לאורך הדרך, נועז וויל טרנר (אורלנדו בלום) ואליזבת סוואן היפה (קירה נייטלי) לקום במערבולת המרגשת של כישלונות עוררה במסעו של ג'ק, כדי למנוע קללת נצח על ידי השתלטות על החזה של האיש המת האגדי!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה