יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שודדי הקאריביים זרמים זרים לצפייה ישירה


שודדי הקאריביים זרמים זרים לצפייה ישירה

לאחר ניסיון כושל להציל את בת זוגו הראשונה, Joshamee גיבס (קווין מקנאלי), בלונדון, הקפטן ג'ק ספארו (ג'וני דפ) הוא הביא לפני מלך ג'ורג 'השני (ריצ'רד גריפיתס), מי שרוצה ג'ק להנחות משלחת למעיין הנעורים לפני יריביו הספרדיים יכולים לאתר אותו. בראש המשלחת הוא אויבו של ג'ק הישן, קפטן הקטור ברבוסה (ג'פרי ראש), עכשיו מלחמה פרטית בשירות הצי המלכותי לאחר שאבד את רגליו ואת הספינה, הפנינה השחורה. 
ג'ק בורח, אבל האבא שלו, הקפטן טיג (קית 'ריצ'רדס), מוצא אותו ומזהיר ג'ק על הטקסים של המזרקה. הוא גם מגלה כי מישהו מתחזה ג'ק.המתחזה היא אנג'ליקה (פנלופה קרוז), המאהב לשעבר של ג'ק והבת של הפיראט שחור הזקן חסר רחמים (איאן מקשיין), מי נהלי קסם וודו ומפעיל את חרב קסומה ששולטת ספינתו, נקמתה של המלכה אן. 
 
ג'ק נלקח על סיפון נקמתה של המלכה אן, ונאלץ להוביל את הדרך למזרקה ומוצא שני גביעי כסף שהיו שייך לחואן פונס דה לאון, האמין גם להיות על סיפון ספינת הדגל שלו חסר. המים של המזרקה חייבים להיות נצרכים בו זמנית משני גביעים מיוחדים. כל שתייה בודדת מהגביע המכיל דמעה של בתולת ים שהחיים שלהם מורחבים, ואילו השני מת, החיים שלהם מרוקנים מהגוף שלהם ואת שנים שנותרו 'תרם' לצד השני. בינתיים, גיבס צר בורח ביצוע על ידי שינון והורס המפה האישית של ג'ק, ואילץ ברבוסה כדי לחסוך ממנו כדי שיוכל לנווט למזרקה. 
 
בשודדי הקאריביים זרמים זרים לצפייה ישירה עם תרגום שחור-זקן מבקש את כוחו של המזרקה לעקוף המפגש הקטלני הגורלי שלו עם "גבר קיטע," (ברבוסה) ותרשימים כמובן למפרץ וייטקאפ - שם הוא מקווה לקצור דמעות מבת ים.סירה קטנה של מורדים שהחלה לשוט כפיתיון; בראשותו של תמרה (ג'מה וורד) בתולות הים באדיבות לפתות ולטבוח בהם. בקרב שהתפתח שחור הזקן לוכד אחד (אסטריד ברג'ס פריסבי). פיליפ סוויפט (סאם קלאפלן), מיסיונר שבוי, מתאהב בבת הים ושמות Syrena. הגענו לאי בלתי מיושב שבו המסע האחרון של דה לאון עלה על שרטון, אנג'ליקה ושחורה-זקן לכפות ג'ק לאחזור שני גביעי המזרקה. עד שהוא מוצא את הכלי מתפורר של החוקר, לעומת זאת, ברבוסה ומשלחת ספרדית שהגיעו אליה ראשונה. 
ברבוסה מצהירה שהוא מעוניין רק במחפש נקמה נגד שחור הזקן לתקוף את הפנינה השחורה, אשר אילצה אותו לקטוע את הרגל שלו כדי להימלט. הוא וג'ק לאחד כוחות כדי להביס את שחור הזקן, ואז הראש למחנה הספרדי הסמוך לגנוב גביעים. בינתיים, Syrena, הדדיות אהבתו של פיליפ, מתפתה למזיל דמעה ששחורה זקן אוסף, והשאיר אותה למות. פיליפ נאלץ להמשיך כבן ערובה. ג'ק חוזר עם הגביעים וגבסנו, שאיתם התאחדו בעת שסייעה ברבוסה. ג'ק ושחור-זקן עסקה למצפן של ג'ק הוחרם קסום והשחרור גיבס '. בתמורה, ג'ק הנדרים לתת שחור הזקן הגביעים ויוביל אותו למזרקה; שחור הזקן מסכים וגבסתי יוצא עם המצפן. 
 

במזרקה, צוות של שחור הזקן נתקל ברבוסה ולאחר מכן על ידי השלטונות הספרדיים שם כדי להרוס את האתר, בו הם שומרים הוא תועבה נגד אלוהים.התכתשות אכזרית פורצת וברבוסה דוקרת את שחור הזקן עם הסכין שבידו מורעל. אנג'ליקה מושכת את החרב של שחור-זקן אבל הוא חתכה ומורעל, מדי. פיליפ הוא גם נפצע אנושות בתגרה. אף על פי כן, הוא חוזר כדי לשחרר את Syrena, שמאחזר הגביעים החסרים ונותן להם לג'ק, ואמר לו שלא תבזבזו דמעותיה. Syrena מוצא פיליפ, שהוא גוסס. פיליפ שואל Syrena את סליחתה. היא מנשקת אותו והם נעלמים מתחת למים ביחד. 
בשודדי הקאריביים זרמים זרים לצפייה ישירה עם תרגום שחור הזקן ואנג'ליקה מתקרבים מוות, ג'ק מביא גביעים אליהם ומנסה לשכנע את אנג'ליקה לשתות מאחד עם הדמעה, אך שחור הזקן מבקש מבתו להקריב את עצמה. אנג'ליקה מסכימה. בידיעה כי שחור הזקן משרת את עצמם יקריב את בתו, ג'ק שקרים על שגביע מכיל את הדמעה. הפצעים של אנג'ליקה נרפאים תוך המזרקה צורכת גוף של שחור הזקן, והרג אותו. למרות אנג'ליקה מתוודה על אהבתה לג'ק, הוא נשאר בנוח עם כוונותיה ומשאיר אותה לבדה בCay יחף עם אקדח המכיל ירייה אחת. אנג'ליקה יורה ירה לעבר ג'ק כפי שהוא מרחק שורות, אבל מתגעגע. ברבוסה absconds עם נקמתה של המלכה אן, לאחר שחזרה לפיראטיות. 
ג'ק מוצא את גיבס, מי שהשתמש במצפן שלו כדי לאתר את הפנינה השחורה המצומקת באוסף בקבוקים של ספינות שנכלאו על ידי שחור הזקן. בתקווה למצוא דרך לחזור הפנינה השחורה לגודלה המקורי, שני הראש לתוך השקיעה, נחוש בדעתו להמשיך בחיים של פירטם. 
בסצנת פוסט-זיכויים, בובת וודו של ג'ק מבנה על ידי שחור הזקן מנקה לחוף והוא נתבע על ידי אנג'ליקה מחייך.


שודדי הקאריביים זרמים זרים טריילר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה