יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

שודדי הקאריביים סוף העולם לצפייה ישירה


 

שודדי הקאריביים סוף העולם לצפייה ישירה


כדי לשלוט באוקיינוסים, לורד קאטלר בקט הורג כל מי שמזוהה עם פיראטיות ומשתמש דייווי ג'ונס להשמיד את כל ספינות הפירטים בלב הים. אסירים שנידונו לשיר "להניף את הצבעים" לחייב את אדוני פיראט תשעה לכנס בספינה טרופה קוב; עם זאת, מאוחר קפטן ג'ק ספארו, פיראט האדון של האיים הקאריביים, מעולם לא מינה יורש. הקפטן ברבוסה מובילה ויל, אליזבת, טיה דלמה וצוות של הפנינה השחורה להציל את ג'ק מהארונית של דייווי ג'ונס. סאו פנג, אדון פיראט של ים סין הדרומי, מחזיק מפה לוקר בשם "תרשימים ניווט". האם מציאות עם פנג לפרל בתמורה לספארו, כך יהיה ניתן להציל את אביו מהספינה "דייווי ג'ונס, ההולנדי המעופף.מסעות צוות לוקר ומאחזר ספארו.כפרל מבקש נתיב מילוט, נשמות מתות צפות בעבר, בם אביה של אליזבת ות'רבי סוואן. טיה דלמה מגלה כי דייווי ג'ונס מונה על ידי קליפסו, המאהבת שלו ואלת הים, להסיע את המתים לעולם הבא; בתמורה, ג'ונס יכול לדרוך על אדמה ליום אחד בכל עשר שנים. כשהיא לא הצליחה לפגוש אותו, הוא נטש את חובתו והפך למפלצת. 
 

אחרי שחזרתי לעולם החיים, פרל הוא במארב סאו פנג. פנג שבוגד וויל, שהעביר את צוות לבקט בתמורה לפרל. בקט לוקח ספארו על סיפון כלי השיט שלו, אנדוור. מציאות פנג עם רבוסה כדי לשחרר את פרל בתמורה לאליזבת, שהוא מאמין הוא קליפסו. ספינתו של פנג תוקפת את אנדוור, המאפשר ג'ק לברוח. פנג שאומר אליזבת שבית משפט האחים הראשון שנלכד קליפסו בצורה אנושית כל כך גברים יכולים לשלוט בלב הים. כאשר דייווי ג'ונס תוקף את ספינתו של פנג, פנג שנפצע אנושות ממנה אליזבת כיורשו, והיא וצוות כלואים בתא המעצר של ההולנדי המעופף. Bootstrap ביל טרנר מגלה לאליזבת שהאדם שדוקר את הלב "דייווי ג'ונס הופך הקפטן הבא של ההולנדי. נורינגטון אדמירל הוא נהרג תוך שחרור אליזבת וצוות שלה. 

 

בשודדי הקאריביים סוף העולם לצפייה ישירה עם תרגום ג'ק תופס את וויל, והם דנים בלב "דייווי ג'ונס. ג'ק מציע שהוא דוקר את הלב כדי לפתור ההתחייבויות הסותרות של ויל, ואז זורק את האם למים לאחר שנתן לו המצפן שלו כל כך בקט יכול למצוא ספינה הטרופה Cove. בינתיים על פרל, דייווי ג'ונס נראה קליפסו, עכשיו מתגלה להיות טיה דלמה, ושואל למה היא עזבה אותו. קליפסו מגלה שהיא רק תיתן בית משפט האחים לשחרר אותה כדי שהיא תוכל להראות להם עד כמה אכזרי היא יכולה להיות. 
חזרה בספינה הטרופה Cove, ברבוסה קוראת לקפטן טיג, אביו של ג'ק ושל השומר בקוד של פיראטים, כדי לוודא שרק מלך פיראטים יכול להכריז מלחמה. ג'ק להצבעה, הצבעת שמונה הלורדים הראשונות לעצמם, וג'ק שובר את הקיפאון על פי הצבעה לאליזבת, שמעדיפה מלחמה, שרוצים לנקום בקט למותו של אביה. במהלך להידבר עם קט וג'ונס, אליזבת מחליפה ספארו ולויל לאחר שהבין ג'ק ותתכנן לי ג'ק לדקור את הלב. 
ברבוסה גונבת "החתיכה של שמונה" של ג'ק ומשתמשת בו ועמיתיו לשחרר את קליפסו. האם מגלה כי דייווי ג'ונס בגד בה לבית משפט האחים, והזעם של קליפסו משחרר מערבולת, שבו קרב ההולנדי ופרל. ספארו בורח תא מעצר של ההולנדי וגונב את התיבה של האיש המת, מה שמוביל לקרב חרב עם ג'ונס. וויל מציע לאליזבת באמצע swordfight, שמקבל את הצעתו, והקפטן ברבוסה מתחתנת. האם לוחות הולנדי כדי לאחזר את החזה, אבל הוא נפצע אנושות על ידי ג 'ונס. דרור מציב את חרבו ביד של ויל ועוזר לדקור את לבו של ג'ונס לפני שוויל מת. ספארו ואליזבת לברוח ההולנדי כפי שהיא שוקעת במערבולת. בקט עובר לתקוף את פרל אבל ההולנדי resurfaces עם וויל כקפטן וצוות חזר לצורות האנושיות שלהם. ההולנדי ופרל להרוס את אנדוור, הורגים בקט.צי מזרח הודו חברת הסחר, ללא מנהיג, נסוג. 
 
האם הוא חייב להפליג בים כקפטן של ההולנדי. אליזבת הצעות ג'ק, ברבוסה ופרידת צוות לפני שוויל ואליזבת יש לי ביחד יום אחד. הוא יוצא לאחר שנתן חזה אליזבת של האיש המת. ברבוסה מגייסת פרל, והעמיד את ג'ק וגבסתי בטורטוגה, כדי למצוא את מעיין הנעורים, רק כדי לגלות ג'ק חתך החוצה באמצע של המפה. ג'ק מפליג מטורטוגה בסירה קטנה כדי למצוא את מעיין הנעורים. 
בהודעת זיכויי זירת להגדיר עשר שנים מאוחר יותר, אליזבת ובנה לצפות מסיקליף, כהולנדי מופיע עם וויל טרנר על סיפון, מה שגרמו "יום אחד על אדמה" של ויל לבלות עם אליזבת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה